לקוחות יקרים,

ברוכים הבאים לחנות האינטרנט של MegaDoors.
הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר בעבורנו, ולכן, לפני הכול חשוב לנו שתהיו מרוצים.
לכן, אנא קראו תקנון זה בקפידה יתרה לפני ביצוע ההזמנה. ביצוע הזמנה מהווה את הסכמתכם המלאה לתנאים הכלולים בו.
*כל התמונות באתר להמחשה בלבד

1. ביטול עסקת מכר מרחוק

להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):

ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

ביטול של עסקה תעשה באמצעות פנייה במייל info@megadoors.co.il.

בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה- החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.

היה ועברו 14 יום מיום ההזמנה, יחויב המזמין במלוא הסכום. הקונה מוותר על טענת הקנס.

MegaDoors זכאית לבטל הזמנה בכל עת ובלבד שעם הביטול תחזיר למזמין את מלוא כספו מבלי לנמק את הביטול.

לתשומת לבכם:

לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה את המוצר לרעה. במקרה של אי הסכמה לגבי מצבו של המוצר, MegaDoors שומרת לעצמה את הזכות להיות המחליטה. חשוב לציין שבמידה ובוצעה הובלה והרכבה בבית הלקוח והלקוח הוחלט כזכאי להחזרת המוצר, הרי שעל הלקוח חלה החובה לשלם את הדמי הובלה והרכבה במלוא הסכום.

במקרה של פיגור בתשלום זכאית MegaDoors לבטל את ההזמנה ואז יהיה עליה להחזיר את הסכומים ששילם המזמין בניכוי הוצאותיה ונזקיה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל עסקה של רכישת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן

לא ניתן לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:
– מוצר הורכב בבית הלקוח;
– אריזתו של המוצר נפתחה ביום הספקתו לבית הלקוח טרם הרכבתו;
– מוצר שנוצר עבור הצרכן במיוחד ו/או לפי מידות או דרישות מיוחדות;
– מוצרים שיובאו במיוחד עבור הלקוח;
– בשל פגם במוצר, כאשר משלוח ו/או הרכבה בוצעו על ידי הגורם לא מוסמך על ידי MegaDoors.

2. מועדי אספקת מוצר

החברה תספק את המוצר במסגרת פרק הזמן המצויין בעמוד המידע של הרהיט באתר MegaDoors. מוצרים בהזמנה אישית – זמן האספקה הינו 30 ימי עסקים.

במקרים בהם המוצר מוזמן מיצרן בחו”ל ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן, תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 15 ימי עסקים. אם המוצר לא סופק לאחר תום מועד זה, MegaDoors תעשה כמיטב יכולתה על מנת לספק ללקוח מוצר חלופי זהה.

מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת לקבל את הסכמתו לאספקת המוצר החלופי. במידה והלקוח איננו מעוניין במוצר החלופי, תינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא תשלום דמי ביטול

במידה ובעת מועד הספקת המוצרים, לא יהיה נוכח הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח והלקוח לא עדכן טלפונית את מוקד שירות הלקוחות על ביטול הספקת מוצרים מראש או הלקוח יבטל את ההספקה במועד ההספקה שנקבע ולו, הלקוח ישלם דמי ביטול ההספקה בגובה של 150 ש”ח.

יש על הלקוח לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום מלא של ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי ביטול ההספקה.

אי עמידת MegaDoors במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא יפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין הובלה והרכבה.

זמן אספקת מוצרים עד 45 ימים קלנדרים.

זמן אספקה מצומת גולני צפונה ומזרחה ומב”ש (לא כולל) דרומה ומזרחית בתוספתמ של 7 ימי עסקים בנוסף לזמן האספקה הקבוע.

אספקה ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבל ארץ רמת הגולן, יהודה, שומרון, בקעת הירדן, מזרחית לקו אורך מעלה אדומים תחול תוספת של 14 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה.

אספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת תחול תוספת של 28 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה.

מובהר כי חברת MegaDoors תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי.

3. הובלת מוצר

הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור המוצר , גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים המפורסמים באתר.

גובה מחיר פירוק מוצר קיים ו/או פינוי ממענו של הלקוח מתואם מול המוביל בלבד

התשלום עלות ההובלה יינתן ישירות למוביל בעת הגעת המוצר לבית הלקוחות.

במידה וההובלה נדרשת צפונית לחיפה או דרומית לבאר שבע ישנו תשלום נוסף של 100 ₪ עבור ההובלה.

על הלקוח לוודא שהמוצר שהזמין נכנס למקום המיועד עבורו דרך חדר המדרגות לדירה ולחדר. במקרים בהם ניתן להכניס את המוצר לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הקונים.

במידה ויש צורך בפירוק המוצר ע”מ להכניסו לבית הלקוח והרכבתו מחדש, תדרש תוספת תשלום.

בבניינים בהם אין מעלית ובמיקרים בהם המוצר אינו נכנס למעלית, הלקוחות יישאו בתשלום של 50 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שלישית.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למוצר , אם הובל בהובלה מטעם הלקוחות.

היה והמוצר הנרכש דורש הרכבה בבית הלקוחות, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם למוצר , אם הרכבתו לא תתבצע בידי נציג מוסמך מטעם החברה.

לאזורים דרומית מבאר שבע וצפונית לחיפה תדרש תוספת תשלום להובלה – ניתן לבצע איסוף/הובלה עצמית כן למוצר חדש וכן לתיקון.

עלות ההובלה בלבד 150 ש”ח. תשולם ישירות למוביל.

בהובלה לדירה שנמצאת מעל לקומה שלישית (במידה ואין מעלית או שהמעלית אינה מתאימה לניוד הסחורה) תחול תוספת של 50 ₪ עבור כל קומה וכל מוצר (כולל קומות בתוך דירה עצמה).

במידה וידרש מנוף להעלאת ההמוצרים, עלות הזמנת המנוף באחריות הלקוח ותתווסף לעלות ההובלה המקורית.

להובלה ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבלי ארץ רמת הגולן, יהודה, שומרון, בקעת הירדן, מזרחית לאורך קו מעלה אדומים תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 100 ₪ למחיר הנקוב.

לאספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 200 ₪ למחיר הנקוב.

4. תעודת אחריות

לקוח שקיבל שירותי הובלה והרכבה מגורם מוסמך של חברת MegaDoors, ייהנה מכמות שנות אחריות, בהמתאם למוצר שרכש (ראה בדף מוצר) בבית הלקוח.
האחריות תחול אך ורק כנגד הצגת הזמנה/חשבונית וקבלה מקורית המעידה על הרכישה ועל התשלום (תדפיס בנק או תדפיס כרטיס אשראי לא יהוו הוכחה לביצוע התשלום). הזכויות לפי תעודה זו אינן ניתנות להסבה.
האחריות ניתנת על מוצר אך ורק לפי כתובת ההרכבה אשר מצוין על ההזמנה המקורית.
חברת MegaDoors שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון המוצרים שברשותה, ו/או חלקיהם, ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה בו המוצר נושא תעודת אחריות זו אינו קיים במגוון מוצרי MegaDoors, תהיה חברת MegaDoors זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה, שווה ערך.
.
תנאי אחריות:
– הובלה והרכבה נעשתה על ידי מרכיבים מורשים של חברת MegaDoors.
– המוצר נשאר במקום ההרכבה בלבד, או העברת הפריט נעשתה על ידי מרכיבים מוסמכים של MegaDoors.
– השימוש במוצר או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.
– האחריות אינה חלה על הפגם הנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה או מהטיפול על ידי הגורם לא מוסמך.
– האחריות אינה חלה על שינויים בצבע או שינוי גוון המוצר, קילופים בצבע.
– האחריות אינה חלה על סדקים לא מהותיים במוצר.
– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.
– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכו’
– החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שירות תיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.
אספקת מוצר או חלק חליפי, תעשה בכפוף להוראות חוק המכר, על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולדווח על כל פגם במוצר למוביל בזמן קבלת המוצר. המוצר יתוקן או יוחלף, חלקו או כולו, במוצר או חלק במצב וגיל דומים.
MegaDoors יש זכות לבחור בין תיקון הרהיט לבין החלפתו או החלפת חלק ממנו, לבין תשלום או החזר תשלום חלקי, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. במקרה ולא מתאפשרת החלפה, יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו, או לגילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי.
למען הסר ספק, מובהר כי למעט ביחס לתיקון מוצר, החלפתו כאמור לעיל, לא תחול על חברת MegaDoors כל אחריות מכל סוג שהיא, והיא לא תחויב בכל תשלום בקשר למוצר. MegaDoors לא תפצה, בכל מקרה על נזק עקיף ו/או על הוצאות נלוות או על הפסד כספי נלווה ולא תישא בכל אחריות אחרת, בין מפורשת ובין משתמעת.
בכדי ליהנות מהאחריות, יש להשתמש ברהיטים ובחלקיהם באופן סביר ובהתאם להוראות שימוש (ראה באתר החברה).

5. כללי

שינוי בהזמנה יוכל להתבצע רק עד שבעה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה

לגבי המוצרים העשויים עץ, מוסבת תשומת לב המזמין שאין אפשרות להגיע לשלמות והעץ מטבעו עלול לסבול מפיצוצים, עוותים וכדומה…

MegaDoors אינה אחראית לאלו כל עוד אינם מונעים מבחינה פונקציונלית שימוש במוצר.

המזמין יודע ומסכים מראש כי יש סטיות בגווני העץ מטבעו.

6. דין ושיפוט

סמכות השיפוט היחידה לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבית המשפט במחוז ראשל”צ בלבד.

7. הוראות שימוש במוצרים

אופן השימוש והטיפול במוצר :
– יש להרחיק את הרהיטים ממקורות חום ישירים, כגון: שמש, תנורים וגופי חימום.
– יש למנוע מגע ממושך של הרהיטים עם מים או כל נוזל אחר.
– לצורך ניקוי מאבק יש להשתמש במטלית רכה לחה ולייבש מיד במטלית יבשה.
– אין למרוח שמן על העץ, פעולה כזו עלולה להשאיר כתמים.
– יש לשמור על רמת לחות סבירה במקום שבו נמצא המוצר .

שאלות? בקשות? דברו איתנו